در بازار تلویزیون های ال ای دی ، مدل ها و برند های گوناگون تلویزیون ها وجود دارند و هر کدام برای خود رنج قیمت و کیفیت های بخصوصی دارند. اما یکی از بهترین آن ها که ممکن است هر فردی برای خرید تلویزیون ، سری به مدل های این برند بزند،ال جی است.

 تلویزیون ال ای دی 42 اینچ سه بعدی

امروز قصد داریم تا یک تلویزیون 42 اینچ از کمپانی ال جی را به شما معرفی کنیم که در کنار طراحی زیبا امکانات خوبی را نیز دارا می باشد. تلویزیون 42LB69000 یک تلویزیون هوشمند سه بعدی و ال ای دی است.

برای هرکسی هنگام خرید تلویزیون ابتدا کیفیت تصویر اهمیت دارد و سپس ظاهر و ضخامت و دیگر موارد. از این روز میخواهیم بررسی کنیم تا ببینیم کیفیت تصویر در تلویزیون LB69000 چگونه است؟

اول به معرفی رزولوشن و کنتراست تصویر می پردازیم. رزولوشن تصویر در تلویزیون 42 اینچ LB69000 عددی مطابق 1920x1080 پیکسل آورده شده است. با توجه به بررسی هایی که تیم فنی فروشگاه اینترنتی یکنام برای این تلویزیون ال ای دی 42 اینچ ال جی انجام داده است، بر اساس نتایج کسب شده میتوانیم بگوییم این تلویزیون از کیفیت رنگی خوبی برخوردار است و کمتر در آن غلظت رنگ مشاهده می شود. این موضوع دقیقا همان چیزی است که از این تلویزیون انتظار می رفت. از نظر پخش رنگ نیز تلویزیون سه بعدی LB69000 به طور یکنواخت عمل می کند و زاویه دید خوبی را دارا است. از این نظر زمانی که به کناره های تلویزیون رجوع کنید همچنان رنگ ها استوار نمایش داده می شوند و از تیرگی خبری نیست.

همانطور که گفته شد تلویزیون ال ای دی ال جی LB69000 دارای کیفیت تصویر خوبی است و از ین گفته می توان نتیجه گرفت که کنتراست تصویر خوبی را نیز این تلویزیون برخوردار است. همچنین این تلویزیون قادر به پخش تصاویر به صورت کیفیت Full HD است.

ال جی مطابق برخی از تلویزیون های جدیدش برای این تلویزیون هم از پنل های IPS استفاده کرده است که این پنل ها از نظر مستحکم بودن بسیار بهتر از سایر پنل ها عمل می کنند. پنل های IPS دارای زاویه دیدی با کیفیت هستند و همچنین در شفافیت تصاویر تلویزیون LB69000 LED بی تاثیر نیستند و برای شما تصاویری با کیفیت به واسطه این پنل ایجاد می شود.

کمپانی LG در ال ای دی SMART 42LB69000 از پردازنده سه گانه قدرتمندش به کار برده است و این بدین معنی است که شما تصویری شفاف و بهینه سازی شده و بدون سایه و تیرگی را مشاهده خواهید کرد.به لطف به کار گیری پدازنده انحضاری ال جی این تلویزیون از وضوح و شفافیت و کیفیت تصویری مطلوب برخوردار است.

زمانی که بحث کیفیت تصویر می شود یکی از موضوعات مهم دیگر انطباق تصویر است. تلویزیون ال جی 42 اینچ LB69000GI طی بررسی های کارشناسان یکنام،انطباق تصویری مقبول دارد و این موضوع با توجه به کیفیت تصویری که ارایه می کند جای تعجب هم ندارد. تلویزیون 42 اینچ LB69500 دارای انطباق تصویر 700 هرتز است و این عدد نشانه انطباق تصویری خوب و مطلوب است که در تست های ما کاملا خوب عملکرد کرد/

انطباق تصویر به منظور بررسی کیفیت نمایش تصاویر پر سرعت مثل مسابقات و فیلم های اکشن انجام می شود.برخی از تلویزیون ها هنگام پخش محتواهای از این دسته در قسمت هایی که حرکات سرعتی انجام می شود دچار تیرگی و ایجاد سایه در تصویر می شوند و زمانی که انطباق تصویر تایید شود می توان گفت که تصویر تیرگی کمی ایجاد می شود که وضوح انچنانی ندارد و یا اینکه اصلا تیرگی هنگام پخش ایجاد نمی شود.

به کسانی که قصد خرید یک تلویزیون را دارند توصیه می شود کیفیت صدای تلویزیون ها بخصوص LED ها  برایشان اولیت قرار نگیرد زیرا در این صورت شما شاید به علت اولویت قرار دادن این موضوع مجبور شوید از سایر امکانات تلویزیون بگذرید بنابراین همیشه کیفیت تصویر و امکانات دیگر تلویزیون مورد نظر خود را بررسی کنید و در سایر معیار ها کیفیت صدارا قرار دهید.البته نمی توان از این موضوع به طور کل صرف نظر کرد اما می توانیم آن را تا حدودی کمرنگ کنیم زیرا هر چه هم میزان کیفیت صدای یک تلویزیون فوق العاده باشد باز هم به پای کیفیت صدایی که از سینماهای خانگی و اسپیکر ها تولید می شود نمی رسد. این نکته نیز قابل توجه است که هر چه از ضخامت و قطر یک تلویزیون کم شود مسلم است که سیستم های درون آن نیز باید کوچک شوند و این موضوع تاثیر زیادی بر کیفیت صدای یک تلویزیون را دارد.

برویم به سراغ بحث خودمان که بررسی کیفیت صدای تلویزیون 42 اینچ سری LB ال جی است؛ قدرت و توان کلی پخش صدی این تلویزیون 24 وات است که البته از فناوری های بهینه سازی صدا نیز در تلویزیون LG LB69000 استفاده شده است یا با به کار گیری 6 حالت پخش صدا نیز می توانید مطابق با محتوایی که آن را تماشا می کنید حالت صدای تلویزیون را تنظیم کنید که این موضوع در کیفیت پخش صدا نیز تاثیر خوبی دارد.

یکی از فناوری های به کار گیری شده در عرصه بهبود بخشیدن به کیفیت صدای LG LED 3D SMART 42LB69000 فناوری Clear Voice II است.همچنین این تلویزیون قادر به رمز گشایی DTS و دالبی دیجیتال است.

یکی از امکانات خوب تلویزیون سه بعدی LB69000 قابلیت هوشمند یا SMART آن است که با توجه به این ویژگی شما می توانید با کابل LAN یا وای فای به اینترنت متصل شوید و وارد دنیای ال جی شده و به وبگردی و دانلود برنامه های بازی های مرود علاقه خود بپردازید.

از دیگر ویژگی های هوشمند این تلویزیون می توان به دارا بودن کابل MHL اشاره کرد این کابل به شما اجازه می دهد تا اطلاعات گوشی همراه خود را بر روی تلویزیون مشاهده و ان ها با تلویزیون  ال ای دی خوش قیمت LB69000 به اشتراک بگذارید.

یکی دیگر از ویژگی های مشابه MHL در این تلویزیون قابلیت Miracast که چیزی مشابه MHL است با این تفاوت که این فناوری به شما امکان اشتراک گذاری بدون کابل و سیم را می دهد و این یعنی امکانی آسان و کم دردسر تر.

همانطور که در مطالب قبل هم درباره  تلویزیون خوش قیمت LB69000 اسمارت LG گفته شد این تلویزیون یک تلویزیون 3D است  بنابر این شما قادر هستید محتوای مورد علاقه خود را به شکل سه بعدی نیز مشاهده کنید. ال جی در طراحی تلویزیون 42 اینچ ال ای دی خود سعی کرده تا از برترین تکنلوژی ها و فناوریو امکانات استفاده کند تا بتواند نظر مشتری و خریداران را به خود در بازار صوتی و تصویری جلب نماید.

تلویزیون هوشمند 42 اینچ 42LB69000 از نظر پورت کاملا غنی شده است. 3 عدد پورت HDMI  و 3 پورت USB و 1 پورت کامپوننت و 1 پورت کامپوزیت و پورت اتصال هدفون و LAN  و ورودی و خروجی انتن و اپتیکال از قابلیت ها و پورت هایی است که تلویزیون ال ای دی اسمارت سه بعدی سری LB سامسونگ در اختیار شما کابران عزیز خواهد گذاشت.

چگونه این ال ای دی را خرید کنیم؟

LG LED 3D SMART 42LB69000 TV یک تلویزیون 42 اینچ فوقالعاده با امکاناتی مطلوب است که میتواند انتخابی مناسب برای منزل شما باشد. همچنین از نظر قیمت نیز جزو تلویزیون های خوش قیمت محسوب می شود.این روز ها بازار خرید تلویزیون های ال ای دی بسیار گرم است و در این بین شما باید برترین  را برگزینید و ما اینجا هستیم تا به شما برترین ها را با قیمت مناسب و کارایی متناسب با قیمت ان ها به شما معرفی کنیم.برای خرید این تلویزیون ال ای دی می توانید به وبسایت yeknam.com مراجعه کنید.

 فروشگاه اینترنتی یکنام یکی از فروشگاه های آنلاین معتبر در زمینه ارایه محصولات وصتی و تصویری و لوازم خانگی است.اگر به دنبال خرید انلاین با خیالی آسوده و آسان هستید یکنام برای شما تجربه ای لذت بخش را فراهم خواهد کرد و همچنین برای خرید این تلویزیون خوش قیمت LG می توانید یا به صورت مستقیم وارد لینک زیر برای خرید شوید و یا اینکه وارد سایت ما شوید و سپس از قسمت منوهای تلویزیون و زیر گزینه های ان یعنی ال ای دی LED و باز هم زیر گزینه ان یعنی برند ال جی LG وارد شوید و سپس تلویزیون مودر نظر ال ای دی 42 اینچ ال جی مدل 42LB69000GI را انتخای کنید و سپس با دیدن قیمت تلویزیون مورد نظر دکمه افزودن به سبد خرید را بزنید و برای خرید خود ان را سفارش دهید.